.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سال تحصیلی جدید سوم مهر آغاز می‌شود
وزیر علوم گفت: آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از سوم مهر است و به دلیل برگزاری دو نوبت کنکور شروع دانشگاه‌ها برای ورودی‌های جدید از هفته سوم مهر خواهد بود.
سال تحصیلی جدید سوم مهر آغاز می‌شود

به گزارش شمال نیوز ، محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها از سوم مهر است. همچنین به دلیل برگزاری دو نوبت کنکور سراسری و ارسال سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش به سازمان سنجش همچنین انجام کارهای گزینشی و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان برای ورودی های جدید، شروع دانشگاه ها برای ورودی‌های جدید از هفته سوم مهر خواهد بود.  

 

وزیر علوم بیان کرد: در سال تحصیلی جدید باید یک برنامه جامع آموزشی، فرهنگی،  هنری و ورزشی برای اوقات فراغت دانشجویان داشته باشیم. ماموریت و آمایش‌ها را باید به گونه ای تغییر  دهیم تا بهره وری افزایش پیدا کند که کارگروه های استانی را در این خصوص تشکیل داده ایم.  

 

وی افزود: رشته های تکراری راه اندازی نخواهد شد و رشته هایی که داوطلب و متقاضی نداشته باشند حذف می‌شود. باید از ظرفیت جامعه دانشگاهی برای آمایش رشته ها استفاده کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.